ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Πώς να λάβετε μέρος

15o Dance Days Chania

ΧΑΝΙΑ 02.10.2024

Η ομάδα του Διεθνούς Φεστιβάλ Σύγχρονου Χορού Dance Days Chania ανακοινώνει την έναρξη υποβολής προτάσεων συμμετοχής με παράσταση ή/και σεμινάριο για την 15η διοργάνωση του.

Το φεστιβάλ μέσα από τις ενότητές του, στοχεύει στην ανάδειξη διαφορετικών χορογραφικών και δημιουργικών προσεγγίσεων της σύγχρονης χορευτικής σκηνής, στην ισότιμη διάθεση χώρου σε δημιουργούς, στην ενίσχυση των ερευνητικών πρακτικών, στις καλλιτεχνικές ανταλλαγές καθώς και στην ενεργό συμμετοχή της κοινότητας.

-> Πιθανό διάστημα υλοποίησης 19 Ιουλίου – 3 Αυγούστου 2025.

ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Α. ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

  1. Οι αιτήσεις συμμετοχής στο φεστιβάλ  αφορούν στις εξής κατηγορίες:

– Συμμετοχή στο φεστιβάλ με παράσταση και site specific παράσταση

– Συμμετοχή στο φεστιβάλ με σεμινάριο

– Συμμετοχή στο φεστιβάλ με video dance

– Συμμετοχή στο φεστιβάλ στην ενότητα “Νέοι δημιουργοί και Δημόσιος Χώρος”

 

2. Αιτήσεις για συμμετοχή στο φεστιβάλ με παράσταση ή/και σεμινάριο, υποβάλλονται από: 02.10.2024 έως και 29.11.2024 (ώρα 23:59 Ελλάδος) στην ιστοσελίδα μας https://dancedays.gr . Προτάσεις που θα αποστέλλονται μετά τις 29.11.2024 δεν θα γίνονται δεκτές.

Β. ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Β1. ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Το φεστιβάλ DANCE DAYS CHANIA 2025 (DDC15)

Β1.1. Η διάρκεια των έργων μπορεί να είναι από δεκαπέντε (15′) έως και εξήντα (60΄) λεπτά.

Β1.2. Οι επιλεγέντες  καλλιτέχνες δεσμεύονται να παρουσιάσουν στο φεστιβάλ το έργο τους  όπως αυτό επιλέχθηκε από την διοργάνωση και χωρίς καμία τροποποίηση (εξαιρούνται τα έργα που βρίσκονται υπό διαμόρφωση).

Β1.3.  Η αποδοχή της αίτησης για την συμμετοχή στο Φεστιβάλ δεσμεύει τους  συμμετέχοντες ως προς τους όρους του παρόντος.

Β1.4.  Κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να υποβάλλει παραπάνω από 1 (μία) αιτήσεις.

Β2. ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Β2.1. Για την συμμετοχή στο φεστιβάλ με παράσταση απαιτείται:

α1. σύνδεσμο για video του προτεινόμενου έργου (όλη η διάρκεια του έργου όχι τρέιλερ ή ημιτελές video), με διαθέσιμη τη δυνατότητα λήψης

α2. για τους νέους δημιουργούς, και μόνο, το video μπορεί να είναι από πρόβα με το προτεινόμενο έργο στην τελική του μορφή

β. φωτογραφικό υλικό της παράστασης

γ. σύντομη περιγραφή του έργου

δ. τεχνικές προδιαγραφές

ε. συνοπτικό βιογραφικό σημείωμα (χορογράφου – ομάδας)

Το απαραίτητο υλικό πρέπει να σταλεί εμπρόθεσμα μέσω wetransfer ή αλλιώς με ένα συνολικό email και το video με δυνατότητα λήψης (download) στο opencallddc@gmail.com .

Β2.2. Για την συμμετοχή στο φεστιβάλ με σεμινάριο απαιτείται:

α.  σύνδεσμος για video – teaser από σεμινάριο ή μάθημα του διδάσκοντος (μικρής διάρκειας), με διαθέσιμη τη δυνατότητα λήψης

β.  αναλυτική περιγραφή του σεμιναρίου

γ.  πρόταση διάρκειας (μέρες/ώρες)

δ. φωτογραφικό υλικό για το σεμινάριο

ε. συνοπτικό βιογραφικό σημείωμα διδάσκουσας/οντα

Το απαραίτητο υλικό πρέπει να σταλεί εμπρόθεσμα μέσω wetransfer ή αλλιώς με ένα συνολικό email και το video με δυνατότητα λήψης (download) στο [email protected] .

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

  1. Οι αιτήσεις που δεν περιλαμβάνουν τα ανωτέρω αναλυτικά περιγραφόμενα στοιχεία θεωρούνται ελλιπείς και άρα άκυρες.
  2. Απαραίτητη προϋπόθεση για την έγκυρη υποβολή πρότασης είναι η συμπλήρωση της αναρτημένης στο https://dancedays.gr φόρμας συμμετοχής.
  3. Οι επιλεγέντες θα ενημερώνονται μέσω e-mail εντός σαράντα (40) ημερών, από την επόμενη της ημέρας λήξεως των αιτήσεων.

Γ. ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ:

Γ1. Οι πιθανές ημερομηνίες πραγματοποίησης του 15ου DANCE DAYS CHANIA τοποθετούνται στο διάστημα 19 Ιουλίου – 3 Αυστούστου 2025.

Γ2. Οι παραστάσεις, τα σεμινάρια και οι site specific παραστάσεις λαμβάνουν χώρα σε κλειστά και υπαίθρια θέατρα, αρχαιολογικούς χώρους, σημεία της πόλης (πλατείες κλπ.), στούντιο, κλειστά γυμναστήρια καθώς και σε κατάλληλα διαμορφωμένους χώρους.

Γ3. Οι χώροι διεξαγωγής του συνόλου των δράσεων καθώς και οι σχετικές λεπτομέρειες (διαστάσεις σκηνής- χώρου, τεχνικές υποδομές κ.λ.π.) γνωστοποιούνται στους συμμετέχοντες στο Φεστιβάλ με την ανακοίνωση σε αυτούς της συμμετοχής τους.

 

Δ. ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΟΜΑΔΕΣ/ΧΟΡΕΥΤΕΣ:

Δ1. Η είσοδος για τις παραστάσεις και τις δράσεις του φεστιβάλ για τους συμμετέχοντες καλλιτέχνες είναι ελεύθερη.

 

Ε. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΕΡΩΝ – ΠΟΙΝΕΣ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:

Ε1. Τα μέρη συμφωνούν να συνεργαστούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για την επίτευξη του στόχου.

Ε2. Σε περίπτωση που η/ο/οι, όπως αυτοί περιγράφονται στην περίπτωση  Α.1, συμμετέχουσα/ων/ουσες/οντες,  ακυρώσει/σουν την συμμετοχή τους μετά την ανακοίνωση αυτής από το Φεστιβάλ  υποχρεούται να καταβάλλει/ουν σε αυτό τυχόν έξοδα που έγιναν από το Φεστιβάλ μέχρι εκείνο το σημείο (έξοδα μετακίνησης, διαμονής κλπ.).

Ε3. Καμία ευθύνη δεν θα βαρύνει τα μέρη σε περίπτωση ακύρωσης της συμμετοχής για λόγους ανωτέρας βίας και καθ’ όλη τη διάρκεια της. Το μέρος που πλήττεται υποχρεούται να ενημερώσει το άλλο εντός εύλογης προθεσμίας.

ΣΤ. ΠΡΟΒΕΣ:

ΣΤ1. Για την γενική πρόβα της ομάδας διατίθεται ο χώρος παρουσίασης του έργου συμπεριλαμβανομένης της υλικοτεχνικής υποδομής αυτού, καθώς και τεχνική υπηρεσία. Η γενική πρόβα πραγματοποιείται το προηγούμενο βράδυ ή την ημέρα της παράστασης.

ΣΤ2. Οι ώρες διάθεσης γενικής πρόβας και τεχνικής διαμόρφωσης του χώρου συμφωνούνται μεταξύ των συμμετεχόντων και του υπεύθυνου τεχνικού λαμβάνοντας υπόψη το σύνολο του προγράμματος του φεστιβάλ.

Ο υπεύθυνος της τεχνικής υπηρεσίας της διοργάνωσης επικοινωνεί με τη συμμετέχουσα ομάδα ή μεμονωμένο καλλιτέχνη για τη διαμόρφωση του τεχνικού πλάνου και τον καλύτερο σχεδιασμό του τεχνικού εξοπλισμού για τις ανάγκες του έργου, σύμφωνα με τις δυνατότητες του εκάστοτε χώρου.

ΣΤ3.  Για εκτός της γενικής πρόβας, πρόβες διατίθεται studio κατόπιν συνεννόησης με την ομάδα υποστήριξης του Φεστιβάλ. Προϋπόθεση για τη διάθεση χώρου επιπλέον πρόβας αποτελεί η συμπλήρωση του σχετικού πεδίου στην αίτηση αλλά και η έγκαιρη ενημέρωση της διοργάνωσης με email , από τους επιλεγέντες . Σε περίπτωση πολλών αιτημάτων και για την εύρυθμη λειτουργία και διάθεση των χώρων  επιπλέον πρόβας , θα τηρείται σειρά προτεραιότητας με βάση την ημερομηνία ενημέρωσης της διοργάνωσης με email.

 

Ζ. ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ:

Ζ1. Οι συμμετέχοντες συμφωνούν στην αναπαραγωγή υλικού της δράσης τους για την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τον τύπο και το διαδίκτυο και συμφωνούν προκειμένου να χρησιμοποιηθεί για ενημερωτικούς λόγους από το φεστιβάλ.

Ζ2.  Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να προμηθευτούν από επαγγελματία – συνεργάτη της διοργάνωσης, υλικό  (φωτογραφίες, video).

Ζ3. Η αναπαραγωγή από τον διοργανωτή για δική του αρχειοθέτηση και μόνο είναι ελεύθερη.

Ζ4.  Οι συμμετέχοντες οφείλουν να έχουν τα πνευματικά δικαιώματα του υλικού που θα διατεθεί στο φεστιβάλ. Σε περίπτωση κυρώσεων καμία ευθύνη δε φέρει η διοργάνωση.

 

Η. ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

H1.  Το Φεστιβάλ θέτει στη διάθεση των συμμετεχόντων ομάδων  και μεμονωμένων δημιουργών, ολοκληρωμένη τεχνική υποστήριξη  με υπεύθυνο φωτισμού και ήχου και βοηθούς σκηνής.

Η2. Το Φεστιβάλ υποχρεούται να γνωστοποιήσει στους συμμετέχοντες σε εύλογο χρονικό διάστημα το τεχνικό πλάνο των χώρων παρουσίασης των έργων τους.

H3. Οι συμμετέχοντες υποχρεούνται να ενημερώσουν το Φεστιβάλ με e-mail για τυχόν αλλαγές στις τεχνικές προδιαγραφές του έργου το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών πριν την υλοποίηση της παράστασης.

Η4. Όσες ομάδες επιθυμούν να ταξιδέψουν με δικό τους τεχνικό προσωπικό επιβαρύνονται εξ ολοκλήρου με τα έξοδα αυτού.

Θ. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗ

Θ1. Οι διοργανωτές του Φεστιβάλ αναλαμβάνουν την προώθηση τόσο του Φεστιβάλ όσο και των  συμμετεχόντων σε αυτό με:

α. Αφίσες

β. Προγράμματα

γ. Flyers

δ. Λοιπό έντυπο και οπτικοακουστικό υλικό

ε. Προβολή μέσω ΜΜΕ (συνεντεύξεις, διαφημιστικά σποτ )

στ. Προβολή μέσω ηλεκτρονικού τύπου

 

Θ2. Οι συμμετέχοντες μπορούν να διαφημιστούν στο φεστιβάλ ως εξής:

α. Παραχωρώντας το εκάστοτε προωθητικό υλικό που αφορά στη συμμετοχή τους (φωτογραφίες, video) στους διοργανωτές οι οποίοι το χρησιμοποιούν:

α1. τόσο για την προβολή του Φεστιβάλ

α2. όσο και για την πιο εξειδικευμένη προβολή τους.

 

Ι. ΔΙΑΜΟΝΗ – ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΔΙΑΜΟΝΗΣ – ΛΟΙΠΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ

Το Φεστιβάλ φροντίζει για την διαμονή των συμμετεχόντων και τους ενημερώνει για τις ημέρες και τόπο διαμονής, διεύθυνση καταλύματος, ηλεκτρονική διεύθυνση σε εύλογο χρονικό διάστημα.

Οι συμμετέχοντες στο Φεστιβάλ φιλοξενούνται σε δωμάτια συνεργαζόμενων με το φεστιβάλ καταλυμάτων.

Έξοδα πέραν αυτού της διαμονής στο δωμάτιο (mini bar, επιπλέον πακέτα internet, κλπ.) θα επιβαρύνουν τους συμμετέχοντες.

Ι3. Διάρκεια της φιλοξενίας:

–  Ημέρα άφιξης

–  Ημέρες ενεργής συμμετοχής στο φεστιβάλ με παράσταση ή σεμινάριο

Ι4. Με την ολοκλήρωση της εκάστοτε δράσης τους οι συμμετέχοντες υποχρεούνται να αναχωρήσουν από τα δωμάτια στα οποία φιλοξενούνται.

Ι5. Όσοι επιθυμούν να παραμείνουν επιπλέον, εκτός του συμφωνημένου χρονικού διαστήματος, θα πρέπει:

–  να ενημερώσουν τουλάχιστον έναν μήνα (30 ημέρες) πριν την άφιξη τους, τους  διοργανωτές του Φεστιβάλ

–  να έχουν φροντίσει για την περαιτέρω διαμονή τους εκτός διοργάνωσης

Σε περίπτωση επέκτασης της διαμονής καμία ευθύνη δεν φέρει το φεστιβάλ για την διασφάλιση καταλύματος, την κάλυψη του κόστους αυτού καθώς και την μεταφορά των συμμετεχόντων προς το αεροδρόμιο ή το λιμάνι της πόλης.

Ι6. Η διοργάνωση καλύπτει δίκλινα ή τρίκλινα δωμάτια για τους συμμετέχοντες ανά ομάδα.

Ι7. Για τη διατροφή των συμμετεχόντων τις ημέρες ενεργούς δράσης τους στο Φεστιβάλ με παράσταση ή σεμινάριο ή παράλληλη δράση, παρέχονται εκπτωτικά κουπόνια (20% – 30%) σε επιλεγμένα από το Φεστιβάλ εστιατόρια της πόλης.

Κ. ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ – ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ – ΕΥΘΥΝΗ

Οι διοργανωτές του Φεστιβάλ αναλαμβάνουν για την μετακίνηση των καλλιτεχνών (Άφιξη – Αναχώρηση) να καλύψουν:

Κ1. Αεροπορικά εισιτήρια έως και 300,00€ (Aller – Retour) ανά άτομο. Η Διοργάνωση καλύπτει μόνο τα έξοδα των χορευτών, performer και χορογράφου της συμμετέχουσας ομάδας.

Κ2. Σε περίπτωση έκδοσης εισιτηρίων κόστους άνω των 300,00€ και κατόπιν συνεννόησης, το επιπλέον ποσό επιβαρύνει τους συμμετέχοντες.

Κ3.  Επιτρέπεται μία μόνο χειραποσκευή και προσωπικό αντικείμενο. Το κόστος περισσοτέρων αποσκευών καθώς και σκηνικών βαρύνει αποκλειστικά τον/τους συμμετέχοντα/ες.

Κ4. Οι συμμετέχοντες υποχρεούνται να έχουν ανακοινώσει το αργότερο μέχρι το πρώτο 15ήμερο του μήνα Φεβρουαρίου 2025 τον τόπο αναχώρησης και επιστροφής τους, ώστε να εκδοθούν τα εισιτήρια τους.

Κ5. Το Φεστιβάλ δεν φέρει καμία ευθύνη για την περίπτωση απώλειας αποσκευών, σκηνικών και γενικά προσωπικών ή μη αντικειμένων των συμμετεχόντων, που μπορεί να παραμείνουν στο χώρο όπου θα διεξαχθεί η παράσταση και συγκεκριμένα μετά το τέλος αυτής.

Κ6. Σε περίπτωση αλλαγής εκδοθέντων εισιτηρίων, οι συμμετέχοντες αναλαμβάνουν την κάλυψη του πιθανού κόστους που προκύπτει από αυτή.

Κ7. Οι διοργανωτές του Φεστιβάλ φροντίζουν για την μεταφορά των συμμετεχόντων μόνο:

– κατά την άφιξη τους από το αεροδρόμιο, το λιμάνι ή ΚΤΕΛ Χανίων και προς το χώρο διαμονής τους.

– κατά την αποχώρηση τους από το χώρο διαμονής τους και προς το αεροδρόμιο, το λιμάνι ή ΚΤΕΛ Χανίων.

Λ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Λ1. ΑΜΟΙΒΕΣ ΟΜΑΔΩΝ/ΧΟΡΕΥΤΩΝ:

–  Όσοι συμμετέχουν με παράσταση λαμβάνουν τα έσοδα της παράστασης τους από τις πωλήσεις των εισιτηρίων. Η τιμή των εισιτηρίων περιλαμβάνει τον ΦΠΑ, το ύψος τους οποίου θα προσδιορίζεται από την ισχύουσα νομοθεσία.

– Για την διασφάλιση της αμοιβής των καλλιτεχνών, η διοργάνωση ορίζει ελάχιστο ποσό καλλιτεχνικής αμοιβής ανά συμμετοχή.

–  Όσοι συμμετέχουν με σεμινάριο η καλλιτεχνική αμοιβή ορίζεται κατόπιν συμφωνίας των μερών.

–  Για τις παραστάσεις που πραγματοποιούνται στο Θέατρο Ανατολικής Τάφρου η αμοιβή της ομάδας ορίζεται κατόπιν συμφωνίας.

– Σε περίπτωση που την ίδια βραδιά παρουσιάζονται δύο ή περισσότερα έργα τα έσοδα των εισιτηρίων της βραδιάς μοιράζονται μεταξύ τους.

– Για τις παραστάσεις σε δημόσιο χώρο, όπου δεν εκδίδονται εισιτήρια, πραγματοποιείται επιμέρους συμφωνία με τη διοργάνωση σχετικά με την καλλιτεχνική αμοιβή.

–  Οι πληρωμές γίνονται σε ευρώ και η διοργάνωση επιβαρύνεται μόνο με τα έξοδα εμβάσματος της τοπικής τράπεζας.

Λ2. Η αμοιβή καταβάλλεται μέσω τραπέζης. Συνοδεύεται παράλληλα από την έκδοση από τον/τους συμμετέχοντα/ες σχετικού παραστατικού το οποίο και εκδίδεται οπωσδήποτε πριν την καταβολή της αμοιβής.

Αναλυτικό σημείωμα σχετικά με τη διαδικασία πληρωμής και όλες οι απαιτούμενες πληροφορίες, θα στέλνονται από τη διοργάνωση στους τελικώς επιλεγέντες και συμμετέχοντες.

– Τα «Μέρη» συμφωνούν και κατανοούν ότι οι συμμετέχοντες παρέχουν τις υπηρεσίες που αναφέρονται ως ανεξάρτητοι συνεργάτες και όχι ως υπάλληλοι του Φεστιβάλ.

 

Μ. Συμμετέχοντες οι οποίοι επιχορηγούνται από φορείς υποχρεούνται να ενημερώνουν το Φεστιβάλ τρεις (3) τουλάχιστον μήνες πριν την έναρξη του, αν θα κοινοποιηθούν οι σχετικοί φορείς καθώς και τον τρόπο αναφοράς τους.

Ν. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

Για οποιαδήποτε πληροφορία που αφορά στο Φεστιβάλ επισκεφθείτε:

https://dancedays.gr

http://www.facebook.com/DanceDaysChaniaFestival

https://www.instagram.com/dancedayschania_festival/

http://vimeo.com/user45591430

 

Ευχαριστούμε πολύ και αναμένουμε με ενδιαφέρον τις αιτήσεις σας!

Φορέας διοργάνωσης:

Συν-Κίνηση” Σύλλογος Εκφραστικού Χορού

 

H Διευθύντρια & Καλλιτεχνική Διευθύντρια
Σοφία Φαλιέρου

&
Ομάδα Διοργάνωσης Dance Days Chania