Παραστάσεις

  • Dot

Κι όμΩς Κινείται, Το σωματίδιο του Θεού                               

Στις 4 Ιουλίου 2012, οι επιστήμονες του CERN επιβεβαίωσαν την ανακάλυψη ενός νέου σωματιδίου με μάζα 126,5 GeV) με απόκλιση 5 σίγμα, που σημαίνει βεβαιότητα κατά 99,99995% και πως η παρατήρηση αυτή είναι επαληθεύσιμη και μπορεί να αναπαραχθεί οποτεδήποτε. Αυτό το σωματίδιο εικάζεται ότι είναι μποζόνιο και μάλιστα το βαρύτερο που έχει βρεθεί. Εικάζεται ότι το νέο σωματίδιο έχει χαρακτηριστικά του σωματίου Χιγκς, με επιφύλαξη, ώσπου να φανεί ότι φέρει πράγματι και τις λοιπές, θεωρητικά, προβλεπόμενες ιδιότητές του.

Η παράσταση είναι ταυτόχρονα μία διάλεξη αυξανόμενης εντροπίας από τον Δ. Αποστολάκη, ο οποίος έχει υπάρξει στο CERN, ως ερευνητής, υπότροφος του Πανεπιστημίου Κρήτης, σε αυτό ακριβώς το πεδίο αναζήτησης του μποζονίου Χιγκς.

Στόχος της ομάδας είναι η διήγηση αυτού του πανάρχαιου παραμυθιού της δημιουργίας του σύμπαντος, στη σημερινή του μορφή, έτσι όπως μας το διηγείται η επιστήμη της φυσικής με αυτούς τους παράξενους όρους, όπως η μεγάλη έκρηξη, το καθιερωμένο πρότυπο, οι χορδές, η υπερσυμμετρία, τα μποζόνια και τα φερμιόνια, η αντιύλη, η ενοποίηση των δυνάμεων, η σκοτεινή ενέργεια και ύλη, οι μαύρες τρύπες.....

 

Σε ένα τρισδιάστατο σκηνικό χώρο και με τη βοήθεια της εικόνας και του ήχου, η ομάδα προσπαθεί να καταλάβει και να κάνει κατανοητά όλα αυτά τα τεράστια και ελάχιστα, τρομερά συμβάντα, που αφήνουν εμάς τους ανθρώπους, στη μέση μιας αδιανόητης κλίμακας, να προσπαθούμε, βάζοντας σωματίδια να συγκρούονται με την ταχύτητα του φωτός, να τακτοποιήσουμε λιγάκι το σύμπαν.

Οι 7 ερμηνευτές (χορευτές και ακροβάτες) αναπτύσσουν μια διαλεκτική σχέση με αυτή την παρέλαση εννοιών και συλλογισμών, που κυμαίνεται ανάμεσα στην οπτικοποίηση, την ολοένα αυξανόμενη αίσθηση της μικρής ανθρώπινης εμβέλειας, μέσα σε αυτό το εξωφρενικό και πολυσχιδές σύμπαν και την ακούραστη γενναιότητα του ανθρώπινου είδους, στην ασταμάτητη έρευνά του, με ό,τι μέσο διαθέτει, προκειμένου να καταλάβει ποιοι είμαστε, πως φτιάχτηκε όλο αυτό και τι τελικά θα απογίνουμε.

Σκηνοθεσία &  Χορογραφία: κι όμΩς κινείται με αφορμή την ιδέα του Χαΐνη Δ. Αποστολάκη                                                    
Διάρκεια έργου: 1.30’
Σκηνογραφία: Bentancor Camilo
Μουσική (σύνθεση και ερμηνεία): Χαΐνης Δ. Αποστολάκης και των Κλέων Αντωνίου, Τάκη Κανέλλου, Θοδωρή Ρέλλου (mode plagal)
Φωτισμός: Μαρία Αθανασοπούλου
Κοστούμια: Αγγελική Μάνεση και Φανή Μουζάκη
Ερμηνεία και συνδημιουργία: Αποστολάκης Δημήτρης, Αμέντας Γιώργος, Λινάρδου Αντιγόνη, Παρασκευοπούλου Ιωάννα, Σουγιουλτζή Χριστίνα 

Dot, Full Moon

To Full Moon είναι μία performance στην τομή τριών εκφραστικών μέσων: του χορού, της πειραματικής μουσικής και της ψηφιακής τέχνης. Τρείς άνθρωποι από διαφορετικά πεδία δράσης συναντιούνται επί σκηνής ώστε να δημιουργήσουν και να αφηγηθούν μία ιστορία.

Η ψηφιακή προβολή, η ζωντανή μουσική εκτέλεση και ο χορός συντονίζονται σε μία 20’ παράσταση που κατά τη διάρκεια της, δημιουργείται ένας ενδιάμεσος χωροχρόνος . Σ’αυτή τη χαραμάδα ο φυσικός και ο ψηφιακός κόσμος συνυπάρχουν.

Χορογραφία: Κική Δευτεραίου, Ειρήνη Τσιμπραγού
Διάρκεια έργου: 20'
Performer: Ειρήνη Τσιμπραγού
Interactive visuals: Κατερίνα Αντωνοπούλου
Πρωτότυπη  μουσική σύνθεση και εκτέλεση: Κωνσταντίνος Κωσταντόπουλος
Τεχνική υποστήριξη: Απόστολος Νικολαΐδης

  • Ametakinit(r)o

Αθανασία Κανελλοπούλου, Έρμα

 Το έργο πραγματεύεται τον κατακερματισμό του «εαυτού» και τις ρωγμές που έχουν ανοίξει στη φυσική και πνευματική ενότητα της συνείδησης. 

Το έρμα, μάζα σιδηρικών, πετρωμάτων και άλλων υλικών, προσφέρει βύθισμα στα κύτη των πλεούμενων, αντισταθμίζοντας τα ανισόβαρα μέρη του σκάφους και εξασφαλίζοντας στο σκαρί ευστάθεια και στιβαρή πλοήγηση. Οι δύο χαρακτήρες αυτής της παράστασης χαράζουν ρότα στο δικό τους πέλαγος, πότε μαζί πότε χώρια, μέσα από συνεχείς αναδύσεις και καταδύσεις στο έρμα του προσωπικού τους κόσμου, δρώντας και αντιδρώντας στη μνήμη και στο «εδώ» και «τώρα» τους.       

Το έργο υποβάλλει το θεατή σε ένα πλέγμα παραστατικών τελετουργικών καθώς μέσα από μία "κύηση", όπου κυριαρχεί το άχρονο και αδιάσπαστο στοιχείο, αναδύεται η λεπτοφυής δύναμη της γυμνής ψυχής. Η πνευματική ανησυχία, ο συνειρμικός νους, η παρόρμηση, η λαχτάρα για ελευθερία, η προσδοκία για εκπλήρωση της επιθυμίας, γίνονται ήχος και οδηγούν συνεχώς σε μια αγωνία για επιστροφή στην αδιάσπαστη ενότητα. Όχι χωρίς πρώτα να επικρατήσει το χάος και η λυτρωτική μανία.    

Όλα αυτά, με όχημα το ανθρώπινο σώμα, σε συνδυασμό με τη ζωντανή μουσική εκτέλεση μέσα από ένα καλειδοσκοπικό ηχητικό installation.

Χορογραφία, ερμηνεία: Αθανασία Κανελλοπούλου
Διάρκεια έργου: 50'
Σύλληψη, μουσική, ερμηνεία, sound design: Θύμιος Aτζακάς

 

Garage 21, Chaos

Πως μας επηρεάζουν οι απρόβλεπτοι παράγοντες ενώ τις περισσότερες φορές δεν γνωρίζουμε καν ποιοι είναι αυτοί? Πως εμείς οι ίδιοι αντιλαμβανόμαστε την έννοια αυτή στη ζωή μας , όταν η μεταπήδηση από το χάος σε τάξη και αντίστροφα συμβαίνει κάθε δευτερόλεπτο μέσα στα κύτταρα μας, στις ιδέες, στα συναισθήματα, στη συνείδηση, το περιβάλλον, την οικογένεια, τους φίλους, τον πλανήτη, το σύμπαν.

Το έργο “Chaos”, είναι μια solo-performance όπου μέσω του λόγου, της κίνησης και του πραγματικού οπτικοακουστικού υλικού από το σύμπαν εξερευνά τον απρόβλεπτο τρόπο με τον οποίο λειτουργούν τα πιο παράταιρα πράγματα. Η ανατροφοδότηση κάθε νέου βήματος-κίνησης παίρνει υπόψη της τι συνέβη στο προηγούμενο. Μια επαναληπτική διαδικασία οπού σταδιακά γεννά το χάος.

Το έργο πραγματεύεται την έννοια του άγνωστου, του τυχαίου και του ακαθόριστου, αφήνοντας στο θεατή την ελευθερία να αποκωδικοποιήσει τα στοιχεία.

It makes me so happy to be at the beginning again, knowing almost nothing....

It's the best possible time of being alive, when almost everything you thought you knew is wrong.”

Χορογραφία/Ερμηνεία: Mαίρη Ράντου
Διάρκεια έργου: 23'
Χορεύτρια, ερμηνεύτρια: Mαίρη Ράντου
Βοηθός χορογράφου: Ευαγγελία Ράντου
Video παράστασης: Αλέξανδρος Νιάγκος
Φωτογραφία/Video προώθησης: Δημήτρης Πολίτης  
Μουσική σύνθεση: Nάσος Βούλγαρης

 

Αμετακίνητ(Ρ)ο, Plus aut minor Duo'/BetWeen (7+/-2- Ανάμεσα)

Με την αμαρτία τυπωμένη σαν σφραγίδα, γεννιέμαι και πορεύομαι. Επηρεάζω και επηρεάζομαι. Μνήμες... Οι άλλοι... εγώ... Η ψυχή να γυρίζει... να αφυπνίζεται... να μην ησυχάζει... Το σώμα να μεγαλώνει... Η ψυχή να μικραίνει..

Αμφιβολίες..

Ξεφεύγω... ξαναρχίζω.. .πέφτω ξανά... μα εγκλωβίζομαι πάλι...

Το πρότζεκτ είναι βασισμένο στα εφτά θανάσιμα αμαρτήματα και πώς μέσα από αυτά.. .ο άνθρωπος επικοινωνεί με το περιβάλλον του αλλά και με τον εαυτό του.

Στην κοινωνία του σήμερα... επικρατεί πνευματική κρίση.

Ξεκίνησα να δουλεύω το κομμάτι από το 2011 με πολύ διαφορετική σύνθεση... άλλους χρόνους... διαφορετικά άτομα. Κάθε παρουσίαση και διαφορετική αίσθηση. Από τους πέντε στους τέσσερις... έπειτα τρεις... αργότερα δύο για να πάρει την τελική του μορφή στον ένα.

Εκεί από όπου ξεκινάει η ανακάλυψη του εαυτού. Ο ένας σε σχέση με τους άλλους και το περιβάλλον. Οι αμαρτίες/αδυναμίες κατοικούν στον καθένα μας και επηρεάζουν την ψυχή μας και τους γύρω μας. Το ένα πάθος φέρνει και ένα λάθος. Για να είναι κάποιος ευτυχισμένος δεν συνεπάγεται απουσία παθών αλλά η διαχείριση αυτών.

Η επιλογή είναι ελεύθερη... Αμαρτία ή Αρετή. Όμως διαλέγοντας την αμαρτία πληγώνουμε τον εαυτό μας συνεπώς και τους άλλους. Αποκτούμε ενοχή και η ενοχή μας φέρνει θλίψη, κενό και απελπισία.

Περνώντας από πολλά συναισθήματα στο τέλος κατανοούμε... ότι ο μεγαλύτερος εχθρός μας είναι ο ίδιος ο εαυτός μας.

Αυτό το σόλο είναι αποτέλεσμα μιας διαδικασίας που άσκησε μεγάλη επιρροή στην μνήμη μου και την ψυχή μου...

Χορογραφία: Μαρία Μάντια Παπαθανασίου
Διάρκεια έργου: 25'
Χορευτές: Μαρία Μάντια
Μουσική: Σπύρος Χαραλάμπους, Saltillo
Βίντεο Προβολή: Φίλιππος Ευαγγέλου
Φωτογραφία: Helmut Radlanski

 

  • Sun-KInisi

Χοροθέατρο Λυδία Λίθος, Chair's Tragedy

Μια γυναίκα με το βάρος μιας απουσίας. . . 
Μια άδεια καρέκλα - η θύμησή του. . . 
Μια Άρια που γίνεται εμμονή. . . 
Ο Θάνατος που βρίσκεται πάντα εκεί. . .
Ένα έργο δωματίου για μια ύπαρξη παγιδευμένη στο παρελθόν. 
Ένα δράμα που επαναλαμβάνεται κάθε βράδυ.

Χορογραφία-Σκηνοθεσία: Φένια Αποστόλου
Διάρκεια έργου: 30’
Ερμηνεία: Σίλια Καρφοπούλου, Θανάσης Μεγαλόπουλος
Μουσική: Casta Diva από τη Norma του Vincenzo Bellini  
Πρωτότυπη μουσική σύνθεση: Μάνος Αντωνιάδης
Σκηνογραφία-Κοστούμια: Ευδοκία Βεροπούλου, Νικόλαος Ζαβαλιάρης, Κρίνα Βροντή
Ειδικές κατασκευές: Αλέξανδρος Λόγγος
Υπεύθυνη προβών: Γαλήνη Γυρτάτου
Βοηθός παραγωγής: Σταύρος Ράγιας
Φωτογράφιση: Ζώης Τριανταφύλλου Σφακιανάκης
Φωτογραφίες από την παράσταση: Ευδοκία Βεροπούλου
Φωτισμοί-Επιμέλεια Κοστουμιού: Ευδοκία Βεροπούλου
Παραγωγή: Χοροθέατρο Λυδία Λίθος

Porson's Khashoggi, Zeno & Nero

Ο Zeno έχει έναν καλό φίλο: τον Nero. 'Ο,τι ο Nero αφήνει ατελείωτο, έρχεται ο Zeno και το τελειώνει. Συμφωνούν σε όλα (τίποτα πιο βαρετό) και καταστρέφουν χωρίς να νοιάζονται για τις συνέπειες. Προσποιούνται ότι έχουν ανώτερη διανόηση (ή προσπαθούν να την εξολοθρεύσουν), ώστε να είναι απαλλαγμένοι από περιορισμούς. Μπορούν και υπάρχουν ταυτόχρονα σε πολλά μέρη και παίζουν με τα γεγονότα που εμείς, γνωρίζουμε ήδη. Μπορούν και πεθαίνουν χιλιάδες φορές και ανασταίνονται ξανά. Και εμείς το πολυπληθές κοινό τους, αναστέλλουμε απρόθυμα τη δυσπιστία μας απέναντί τους. Οι Porson' s Khashoggi προτείνουν τη θεραπεία επί σκηνής.

Χορογραφία: Ξένια Αλεξάνδρου, Ανδρέας Ράμα
Διάρκεια έργου: 40'
Χορεύουν: Ματίνα Κοκολάκη, Ανδρέας Ράμα
Μουσική: Momus

 

 

Συν-Κίνηση, tranSEASONS

Το tranSEASONS διαπραγματεύεται ξεχασμένες εποχές που αγωνιούν να παραμείνουν στην επιφάνεια της μνήμης και της ζωής.

Εποχές των αισθήσεων, των αναμνήσεων, της παιδικότητας, του ρεαλισμού και της φαντασίας. Εποχές της νιότης και της ωριμότητας, της κρίσης και της ελπίδας.

Καλοκαίρι

Φθινόπωρο

Χειμώνας

Αιώνια Άνοιξη

Οι αλλαγές έρχονται κάθε μέρα, με ήρεμα κύματα, θαμπό ήλιο, παγωμένο βλέμμα, ζεστό χαμόγελο, πόδια ακίνητα, χέρια να τρέχουν, βλέμμα ξυράφι, δάκρυα-σταγόνες, με τα φύλλα να στέκονται, με αέρα γυμνό, με γεμάτη σιωπή, άγρια γλυκύτητα, ειρωνική ειλικρίνεια, λαμπερό σκοτάδι. Με αντιθέσεις και συναισθήματα η ζωή κυλάει σαν το νερό, σαν τις εποχές.

Χορογραφία-Σύνθεση: Σοφία Φαλιέρου
Διάρκεια έργου: 55'
Ερμηνεύουν: Χρύσα Γεωργίου, Αντώνης Καστρινάκης,
Άννα Παπαδάκη, Έλενα Παπαδάκη, Γεωργία Πατσίκα, Μαριαλένα Ρεϊζάκη,
Φαίδρα Τσαπανίδου, Πηνελόπη Τσιαμήτρου και Σοφία Φαλιέρου.
Πρωτότυπη μουσική σύνθεση: Χρήστος Γαρμπιδάκης
Κοστούμια: Ioanna Kourbela by HAMAM
Φωτισμοί: Ευγένιος Τζαφέστας
Video edit: Μαρίνα Σκουτέλα
Φωτογραφίες: Γιώργος Αναστασάκης

 

  • Editta Braun Company

Editta Braun Company, Currently Resident In

Indian IT-specialists in Great Britain, the elderly care nurse from the Ukraine next door, African street cleaners in Paris or the doner kebab seller at the railway station: More and more people are leaving their country looking for fortune/luck, for new perspectives or simply for survival. Departure, arrival, a new life: The uprooting
is a deep cut leaving marks. Big dreams are often followed by disenchantment, a laborious time begins and many a migrant loses himself.
At home moving like a fish in the water, now hesitating at every step he takes. Exposed to constant surveillance, often suspicious,
always under pressure to justify himself and trying not to offend, he loses all his spontaneity. And even if he has found a place to live:
What about language, the “house of our being”?
In his solo, Juan Dante investigates the effects of global mobility upon the human being. With all his heart, from head to toe, with his body and his language, the native Columbian, who has been living
and working in Europe since 2006, traces his own exemplary experiences. For 70 minutes, comedy and catastrophe stand close to each other, and even the delightful doesn’t miss out.

Creation, choreography: Editta Braun, Juan Dante Murillo Bodadilla
Διάρκεια έργου: 70'
Performer: Juan Dante Murillo Bodadilla
Μusic: composition by Thierry Zaboitzeff

Λόλα, Self Service

"Δεν μπορώ να αντέξω τον εαυτό μου"... τι παράξενη σκέψη... είμαι ένας ή δύο; είμαι "εγώ" και ο "εαυτός" τον οποίο δεν μπορώ να αντέξω; ίσως μόνο ο ένας μας να είναι αληθινός.. Η ομάδα χορού ΛΟΛα στην παράσταση "SELF SERVICE" εξερευνά τα κομμάτια του εαυτού που δρουν ανταγωνιστικά  μεταξύ τους. Από την άγνοια για την ύπαρξη του εσωτερικού μας εχθρού, περνάμε στην γνώση, στην ανάγκη για εξερεύνηση, για επίθεση, έλεγχο, απόρριψη και καταστροφή του, όμως στο τέλος ο μόνος δρόμος είναι η αποδοχή. Με αφορμή το βιβλίο του ¨Εκχαρτ Τόλε, "Η δύναμη του Τώρα".

Χορογραφία: Δημοπούλου Ευφροσύνη, Κατζόλα Ελένη
Διάρκεια έργου: 45'
Ερμηνεία: Δημοπούλου Ευφροσύνη, Κατζόλα Ελένη
Μουσική: Στέφανος Ψαραδάκης
Φωτισμοί: Νίκος Βούλγαρης
Κοστούμια: Δέσποινα Χειμώνα

Syndram Dance Co./Χρυσήις Λιατζιβίρη, Εύθραυστο Τίποτα

Μια μετακόμιση… Ένα σπίτι υπό μετακόμιση… Και οι ψυχές αυτών που το κατοίκησαν; Υπό μετακόμιση και αυτές, στοιβαγμένες σε κούτες γεμάτες  ΤΙΠΟΤΑ συνθέτουν ένα τόσο βαρύ φορτίο.

Ή μήπως όχι? Μήπως δεν φταίει το φορτίο αλλά ο τρόπος που το κουβαλάν?

Πόσο «σκοτάδι» μπορεί να αντέξει τελικά ο σύγχρονος άνθρωπος?

Αυτός ο τόσο δυνατός, ο τόσο εύθραυστος «τίποτα»?  

Κι αν φτάσει στα όρια της ανοχής του πώς μπορεί να δράσει?

Ή μήπως μπορεί μόνο να αντιδράσει πατώντας  επί αγαπημένων «πτωμάτων» στο όνομα ενός ατομικιστικά προσδιορισμένου κόσμου?   

Πώς θα μπορούσε να μετακομίσει από το σκοτεινό εγώ του σε ένα πιο φωτεινό εμείς? 

Ποια είναι πιο δυνατή, η ζωή ή η συνήθειά του?

Τέσσερις άνθρωποι σε ένα τώρα που όλα μοιάζουν υπό αίρεση και θυμίζουν σπίτι υπό μετακόμιση, προσδιορίζονται, αλλάζουν, αποφασίζουν, μικραίνουν, μακραίνουν και αναζητούν «φως», αγκαλιά και βοήθεια ο καθένας για  μια μικρή προσωπική «έξοδο» ή μήπως για μια μεγάλη φυγή?

Άραγε τώρα, όσο γρήγορα κι αν τρέξουν προς τα μπρος, τα «σκοτάδια» που έφτιαξαν μήπως θα φτάνουν πάντα πρώτα και θα τους περιμένουν εκεί? 

Κι αφού όλοι θέλουμε να είμαστε στο ίδιο «ραντεβού», γιατί ποτέ δεν καταφέρνουμε να συναντηθούμε?

Η χορογράφος Χρυσηίς Λιατζιβίρη και η ομάδα της SYNDRAM με αφορμή το αδιέξοδο της χώρας και αιτία το αδιέξοδο της ανθρώπινης ψυχής, παρουσιάζουν την παράσταση «ΕΥΘΡΑΥΣΤΟ ΤΙΠΟΤΑ»  και μας καλούν σε μια μετακόμιση από το «εγώ» στο «εμείς» θυμίζοντας μας ότι δεν είναι το φορτίο που σε συνθλίβει  αλλά ο τρόπος που επιλέγεις να το «κουβαλάς» και μας ζητούν να απαντήσουμε μαζί αν χρειάζεται αναζήτηση άλλης γης και αμπαλάρισμα του DNA μας για να ξαναβρούμε το φως.

Σύλληψη-Χορογραφία: Χρυσηίς Λιατζιβίρη
Διάρκεια έργου: 45'
Χορεύουν: Σοφία Κυριαζίδου, Ελένη Λαγκαδινού,
Χριστίνα Σάγου, Δημόκριτος Σηφάκης
Δραματουργική επεξεργασία-Σκηνοθετική επιμέλεια: Κλεάνθης Kόκκορης
Μουσική επιμέλεια: Κ aL
Μουσική διαμόρφωση: Κ aL, Παναγιώτης Κλίμης
Φωτισμοί: Θωμάς Οικονομάκος
Φωτογραφίες: Ελπίδα Τέμπου
Σκηνική διαμόρφωση- Κοστούμια: Αντιγόνη Βλυσίδη

 

Ahtenysti, Arachnées

Δύο απροσδιόριστα πλάσματα, μισές γυναίκες-μισές αράχνες, είναι κλεισμένα μέσα σ’ ένα περιορισμένο χώρο, απομονωμένο από το φως και τη ζωή, καταδικασμένα να γνέθουν μέχρι την αιωνιότητα, καθισμένες πάνω σε έναν πάγκοπαρ’ όλ’ αυτά, κανένα έργο δεν φαίνεται να πραγματοποιείται, δεν υπάρχουν παρά μερικές κουβαρίστρες ξεκοιλιασμένες στο πάτωμα που αιμορραγούν λευκές κλωστές, και δύο λευκά σεντόνια που αναταράζονται διαρκώς τριγύρω τους, πιθανά προσχέδια φορεμάτων που ονειρεύονται αλλά δεν ολοκληρώνουν...

Η παράσταση εμπνέεται κυρίως από το μύθο της Αράχνης και από την ποιητική της γυναικείας ύφανσης στην αρχαία Ελλάδα, και συνδέεται στη συνέχεια με τους συμβολιστές του τέλους του 19ου αιώνα - κυρίως τους Βέλγους Μaurice Maeterlinck και Fernand Khnopff- στα έργα των οποίων οι μορφές κυρίως υπονοούνται και καλύπτονται από ένα μυστήριο. Στο « Arachnées » συναντάμε κάποια από τα αγαπημένα θέματα του Maeterlinck: τον εγκλεισμό, την αναμονή, την αδυναμία, το μοιραίο του πεπρωμένου.

Η παράσταση διατρέχεται από ένα αφηγηματικό νήμα που γράφτηκε αρχικά στο χαρτί. Η χορογραφία εμμένει στη μουσικότητα της κίνησης και εμπνέεται από τον γερμανικό εξπρεσσιονιστικό χορό.

Η Μαρία Γιάνναρου και η Μαίρη Παρδαλάκη γνωρίστηκαν στο Παρίσι δουλεύοντας για την παράσταση «Κύμα» της Νίνας Δίπλα, και στη συνέχεια για το « FormEnVie » της Μαργαρίτας Αμαραντίδη. Δημιούργησαν τη δική τους ομάδα τον Νοέμβριο του 2012.

Σύλληψη, χορογραφία και ερμηνεία: Μαρία Γιάνναρου
Συνεργασία και ερμηνεία: Μαίρη Παρδαλάκη
Διάρκεια έργου: 45’
Χορευτές: Μαρία Γιάνναρου, Μαίρη Παρδαλάκη
Συντελεστές: Katia Theurin-κουστούμια, Jessy Rakotomanga-φωτογραφίες
Μουσική: M.Marais, D.Scarlatti, J.F Telemann, T.Merula, C.Francesco, G.F Haende

  • Lola

Χοροθέατρο Ήρος  Άγγελος/ ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κέρκυρας,

Ρωμαίος +...

Το 2013 το “ρωμαίος+...”ενσωματώθηκε στο έργο “ασκήσεις ετοιμότητας”, εντάχτηκε στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Εδαφικής Συνεργασίας “Ελλάδα – Ιταλία 2007-2013 - La Bottega delle voci- Centro di Produzione Teatrale II – La Bottega II” και παρουσιάστηκε στις 18 Μαΐου με αφορμή τον εορτασμό της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας, στις 31 Μαΐου,  στο Δημοτικό Θέατρο Κέρκυρας, στις 5 Ιουνίου, στο Teatro Mercadante στην πόλη Cerignola της Ιταλίας, στις 14 και 15 Ιουνίου, στο Δημοτικό Θέατρο Απόλλων της Πάτρα, στις 25 Ιουλίου, 

 

στο Φεστιβάλ  Dance Days 2013 στα Χανιά και στις 19 Οκτωβρίου, στο Teatro Rossini στην πόλη Gioia del Colle της Ιταλίας. Τον περασμένο Μάρτιο το έργο ανέβηκε με Ιταλούς χορευτές στη διανομή του, στις 4 Μαρτίου στο πλαίσιο του Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού “Quelli che la danza”στο Teatro La Providenza στην πόλη Vallo della Lucania και στις  5 Μαρτίου, στο Teatro Nuovo της Νάπολης. Στις 18 Ιουνίου παίχτηκε στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης στο πλαίσιο του 13ου Φεστιβάλ χορού του Σωματείου Ελλήνων Χορογράφων.

Σκηνοθεσία, χορογραφία, φωτισμοί: Πέτρος Γάλλιας
Διάρκεια έργου: 50'
Ερνηνεύουν: Roberta Barra, Γιώργος Βλάχος, Francesco Borriello, Noemi Capuano, Πέτρος Γάλλιας, Giorgio Loffredo, Luisana Vinci
Εικαστικό περιβάλλον: Ήρος Άγγελος
Κοστούμια: Άκης Χειρδάρης
Μουσική επιμέλεια: Ήρος Άγγελος
Video art: Πέτρος Κιοσές, Δημήτρης Πολίτης, Βάνα Κωσταγιόλα
Επεξεργασία video: Αντώνης Δελαπόρτας - Μπάμπης Σεβοζλίδης
Βοηθός σκηνοθέτη: Κατερίνα Γεωργάκη
*στην παράσταση ακούγονται σπαράγματα από το έργο του Ουίλιαμ Σαίξπηρ
“Ρωμαίος και Ιουλιέτα”

Σεμινάρια και Εργαστήρια

Σεμινάρια

Μαρία Μάντια Παπαθανασίου
Contemporary Synchro Art
Σεμινάριο στη θάλασσα
23-24-25-26/7  

Πέτρος Γάλλιας
Η αλήθεια στην κίνηση
25-26-27/7

Όλια Τορναρίτου
Τεχνική Martha Graham
27-28-29-30/7
 

Φρίντα Αντύπα
Χορολογία και αυτοσχεδιασμός
28-29-30/7
 

Εργαστήρια

Αθανασία Κανελλοπούλου
Τεχνική-Χορογραφία-Αυτοσχεδιασμός
Τετάρτη 23/7

Χριστίνα Σουγιουλτζή
Τεχνική σύγχρονου χορού
Πέμπτη 24/7

Φένια Αποστόλου
Χορογραφία & Αυτοσχεδιασμός
Παρασκευή 25/7

Μαίρη Ράντου
Τεχνική σύγχρονου χορού
Σάββατο 26/7

Ανδρέας Ράμα
Τεχνική σύγχρονου χορού-Αυτοσχεδιασμός
Κυριακή 27/7

 

 

 

Ειρήνη Τσιμπραγού
Τεχνική σύγχρονου χορού-Αυτοσχεδιασμός
Δευτέρα 28/7

Χρυσηίς Λιατζιβίρη
Τεχνική σύγχρονου χορού
Τρίτη 29/7 

Ευφροσύνη Δημοπούλου
Horton technique
Τρίτη 29/7

Γωγώ Πετραλή
Contact Improvisation
Τετάρτη 30/7
 
 
 

 

 
 

 

 

 

Παράλληλες Δράσεις

Video Projects

Athens Video Dance Project

Μαρία Μάντια Παπαθανασίου

Φυσαλίδα

Παναγιώτης Δαραμάρας

Άλλες Δράσεις

Χορογράφοι & Χορευτές συναντιούνται με τον ήχο του λαγούτου σε αυτοσχεδιασμούς με τον Λεωνίδα Λαϊνάκη.

 

Χορηγοί

dd4 sponsors